czwartek, 31 stycznia 2013

Moja koncepcja ubraniowa

Od zawsze mam problem z dobraniem "pasujących" do siebie ciuchów. 
Wiec co powiecie na moje połączenie? 
W sobotę idę na imprezę, i chciałabym coś takiego założyć, co sądzicie? 

Spodnie 



Buty - szpilki 



Bluzka - to nie jest ta co na zdjeciu, ale przynajmniej ten krój w 1/10 przypomina to co ja mam zamar załozyć. Moja jest z lekko przezroczystego materiału, ale nie za bardzo! I ma odkryte ok 1/3 plecy. 




Dodatki - kolczyki + wisiorek - nie znalazłam w necie takich jak ja mam, ale też są w 1/10 podobne do moich. Pryz czym ja mam komplet z wisiorkiem. 



Płaszczyk - mój jest z innego materiału, krój podobny.

Torebka 
Jeżeli byłoby zimno to jeszcze coś na szyje ząłoze, ale zbytnio nie mam koncepcji co . 



Fryzurka : 




Może być?

1 komentarz: