wtorek, 13 sierpnia 2013

Wakacje mijają.

Kolejne ciepłe dni za nami. 
Ale tego co nam pozostało nie można marnować!

Postanowiłam wcielić w życie mój szalony plan. Na ostatnie 3 dni wakacji wyjadę z chłopakiem nad morze do Sopotu.
Plan jest o tyle "dziki", że bierzemy ze sobą tylko namiot i wracamy w poniedziałek o 5 rano.
On prosto do pracy a ja na rozpoczęcie roku . 
Sądzę, że będzie to miłe zakończenie dwumiesięcznego lenistwa.



Jeśli chodzi o sprawy bardziej przyziemne to dostałam wczoraj od Dawida szklankę z Uniwersytetu Potworów. Jemu udało się upolować tą z Sulliva'nem. 
Uwielbia takie szklaneczki ze stacji benzynowych *.* 




W wolnej chwili, chodząc po podwórku udało mi się uchwycić Pusie i Jake'a siedzących razem. 
A to nie codzienny widok bo zwykle to szaleje wokół domu. 



A na koniec dodam, że w poniedziałek przyszedł wyczekiwany przeze mnie list.
Jak go ujrzałam to nie wiedziałam czy się cieszyć czy złościć. 
Koperta była po prostu popuczona .
Ale na szczęście jej zawartość udało mi się dziś dać do antyramy i pięknie się prezentuje.
Mówię cały czas o prezencie dla Dawida, oczywiście nie mógł poczekać aż będzie to zaszkolne i zdjęcia zrobił już w poniedziałek, dlatego takiej słabej jakości.





Oryginalne autografy piłkarzy Górnika .

Dla Dawidka wszystko ♥


34 komentarze:

  1. To udanego wyjazdu wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu.
    Świetny prezent :)

    Zapraszam do mnie :
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym wyjazdem! udanego!
    pozdrawiam, Sky
    http://www.skyanalila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że t również z Trójmiasta!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog
    Będę częściej wpadać :)
    Obserwujemy ?
    http://comywidzimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszka szklanka ;*

    Skomentujesz?

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pieski :D sweet
    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna szklanka <3 Też korzystam z ostatnich dni wakacji :C.
    + obserwujemy ?

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym wyjazdem i fajna szklanka.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na ten wyjazd. Daleko masz do Sopotu?
    U mnie by to raczej nie wypaliło w tym roku niestety : c
    dodałam do obserwowanych ; )

    http://karusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na zakończenie wakacji! ^^
    Tym bardziej, że bierzecie tylko namiot :D
    Fajny prezent xD
    Pozdrawiam

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tym wyjazdem :))
    slodkie pieski ;)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny prezent! Co do wyjazdu sama o czymś takim myślałam, ale muszę poczekać na swojego mężczyznę do 31 sierpnia, wobec tego plan może być wypełniony dopiero w następny weekend już po rozpoczęciu roku:) Warto podchodzić do takich wyjazdów na spontanie! Wtedy najwięcej się dzieje! Pozdrawiam Pi.. zapraszam do siebie Pola <3
    ŚLEDŹ MOJE POCZYNANIA NA BLOGLOVIN :)
    Polub mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz! ;)
    Super prezent :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog!
    Dzięki za komentarz ;3
    http://welcome-in-my-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł świetny ;P Psy słodkie <33

    Również obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję :)http://stay-charming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie słodkie pieski <3

    Obserwujemy?Ja juz :)

    http://madziamaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia ;) uwielbiam namioty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow. Piękny prezent. Na pewno się ucieszy... Ciekawe jak go zdobyłaś ? :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny kubeczek i wspaniały prezent:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne , są takie szalone wyjazdy :D .
    Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam wygrałam koszulkę z autografem górnika zabrze xD

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny post :3
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego wyjazdu ^^
    Fajny prezent :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, nominuję Cię do Liebster Blog Award!
    więcej info u mnie :)

    + obserwuję Twojego bloga, a w ramach rewanżu/wdzięczności za nominację, liczę na to samo :))

    Buziaki!

    http://annffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha, no to serio masz szalone plany z tym trzydniowym wyjazdem, ale na pewno będziesz z niego zadowolona! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne to pierwsze zdjęcie <3
    post też całkiem fajny :)
    zapraszam do mnie i liczę na rewanż http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanego wyjazdu ;) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego wyjazdu =D

    http://loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem fajne zdjęcia.. A pomysł z autografami też fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem fajne zdjęcia.. A pomysł z autografami też fajny :P

    OdpowiedzUsuń