niedziela, 29 września 2013

Niedziela.


Dobry wieczór ! 

Dzień  mimo iż spędzony w domu to nie był taki zły :)

Zaczynając od śniadania, robiliśmy go wspólnie z Dawidkiem, bardzo lubię z nim tworzyć dania w kuchni. 



 Oto są czteronogie ośmiorniczki z parówek :)

Dużo sobie leniuchowałam, trochę spałam, dokuczałam kotu i dziubałam do psa.
Ale również znalazłam chwilę na dłuższy relaks, coś na wymiar mini mini SPA : 



Gorąca kąpiel w pianie była bardzo kojąca, świeczki nadały odpowiedniego klimatu a kadzidełko (którego nie ujęłam na zdjęciach) piękny zapach. 
Zadbałam o włosy, wykończyłam pudełko z maską do włosów, teraz są takie milutkie w dotyku. 

Ogólnie to potem towarzyszyłam Dawidowi w graniu na komputerze. 
No i jeszcze dłuższą chwilę zajęło mi robienie projektu na geografie. 

Ok 19 podczas poszukiwań jakiegoś pudełka w piwnicy natknęliśmy się na stary rzutnik.
Bez namysły wzięliśmy go do mojego pokoju, po drodze spytałam mamę czy ma jakieś slajdy...no i dostałam całe pudło do przeglądania!


Niestety dziś tylko pobieżnie przeglądaliśmy co jest w którym pudełku ale bardzo mnie zaciekawiły. 
Większość z nich jest z ok 1980 roku, więc jak dla mnie to świetnie wspomnienia. 



A na koniec slajd z moją siostrą. Zdjęcie zrobione było ponad 25 lat temu :) 



Miłej nocy .





15 komentarzy:

  1. Ha ha świetne te ośmiorniczki :3


    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka siostra ;** Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wanna :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka wanna super :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne śniadanko i wanna :)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbiste : D Zwłaszcza wanna ze świeczkami ! Mega!

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką samą wannę c; mama robi mi takie same ośmiorniczki z parówek a myślałam że tylko ona takie robi ;DD
    i mam wielką proźbę, napisałabyś mi na blogu jak dodałaś fanpage na bloga? Chodzi mi o ten przycisk ,,lubię to'' z góry dziękuje ♥

    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ośmiorniczki z parówek xD A świeczki w łazience wyglądają naprawdę nastrojowo :)
    Również obserwuję i bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu ♥

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te ośmiorniczki xD Fajne zdjęcia i blog :)
    Mam pytanie, klikniesz w banner Rings&Things http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/ ? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej bardzo ci dziękuje zaobserwowanie na moim blogu:* ja też ci się odwdzięcę obserwowaniem tylko są jakieś problemy i niechce sie włączyć :/ ale napewno to zrobię jutro ;)
    ewe-eweelina.blogspot.com (pisz4 z innego konta)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka kąpiel. *.*
    +100 do relaksu.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały blog <3 Obserwuję też :DD
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń