sobota, 18 października 2014

Zostawiłem bat w kostnicy.

Dziś 18 października podjęłam decyzję. 
Czas na zmiany. Mam cały weekend by wszystko rozplanować.
Nic już nie będzie takie jak było.
Brzmi strasznie, czyż nie? 

Na chwilę obecną nie powiem na czym będą polegały te zmiany, nawet wątpię by ludzie z mojego otoczenia je zauważyli. Ale to i dobrze, kiedyś zrobię niespodziankę . 


***********



Skąd miłość do Sherlocka ?

Bo cały charakter i styl bycia House'a był wzorowany na postaci tego detektywa.
Bystry, elokwentny, niesamowicie inteligent i zabójczo przystojny - cały Holmes! 


Tak swoją drogą zarwałam ostatnią noc na rzecz Fan Fiction o Sherlocku.
Cudowne uczucie  o 2 nad ranem ryczeć jak bóbr bo Holmes umiera albo o 4 śmiać się i tarzać po ziemi czytając opisy jego eksperymentów (m.in. o różnych częściach ciała pomrożonych w zamrażalce). 


Jako fance SH oraz 50 twarzy Grey'a powyższy filmik bardzo mi się spodobał. 

Pozdrawiam. 

2 komentarze:

  1. swego czasu uwielbiałam go oglądać;) wszelkie zagadki mnie intryguja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam to uczucie co do czytania ff o 2 w nocy xD
    co do Sherlocka coraz więcej osób to ogląda... chyba tez zacznę....

    zapraszam do mnie
    ff :)
    http://letnobodyknow.blogspot.com/
    będę wdzięczna za jakikolwiek komentarz

    OdpowiedzUsuń