niedziela, 27 stycznia 2013

Bez polotu.

Jestem o kolejny tydzień bliżej do mojego szczęścia. 

Czy działo sie cos ciekawego? 

-> wyjście na dyskotekę ze znajomymi, ciekawe to było miejsce

->  5 z matmy i z prd, noi 1 z polaka...szału nie ma

-> próba strojenia gitary, wymiana strun poszła świetnie ale reszta... musze ją gdzieś zanieść bo stroik mi siadł 

-> mam w domu nowego mieszkańca,  nie no, osobiście to go/jej nie widziałam ale podobno jakiś rudzielec sypia w moim garażu

-> co do kulinarnych podbojów to zrobiłam kuleczki ryzowe według własnego przepisu, tzn w środku byyl m.in. przypiekane kawałki kurczaka, ser, ryz gotowany na kostce rosołowej i dip serowy. Dziś podałam jakieś tam kluski mięsne ze skwarkami, do tego roladki z kurczaka z serkiem w środku :)

->  planuje wziąć się za odchudzanie, tylko kiedy? Moje lenistwo mi na to nie pozwala

-> stanęłam w martwym punkcie w książce "Szeptem", brakuje mi weny na czytanie, mimo iż sama powieść jest dosć ciekawa

-> pierwszy raz od jakiś 2 miesięcy uporałam sie z paznokciami czyt. pomalowałam na taki jasno niebieski i co drugi ma na sb czerwone kropki, a inne czerwone paski (tia... niby koci pazur). 

-> ogarnęłam kamerkę internetową i piszę z ludźmi z całego świata, dopiero teraz widzę jak niski poziom mam z angielskiego, ale sie staram! a to najważniejsze ....

-> staram się być spokojniejszą osobą - średnio mi to wychodzi

Ogólnie to w moim życiu nie ma szału, fascynacja kotami rośnie coraz bardziej. Te zwierzątka są takie tajemnicze i piękne. 
A co z moim CSI? Przez ostatnie dni za bardzo nie mam czasu go oglądać, a tyle odcinków do nadrobienia! 
Niektóre sprawy sa bardzo ciekawe, i o dziwo ten serial uczy. Moze i sprzęt jakiego używają nie jest prawdziwy, ale to co potrafią wyczytać ze zwłok jest fascynujące. 

Na zakończenie dodam, ze nic nie jest takie jak powinno. 
 
,,To nie ludzie znaj­dują miłośc...
To miłość znaj­du­je ludzi. "



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz