wtorek, 29 stycznia 2013

Śpiąco ...

Kolejny dzień niewyspana. Ewidentnie chodzenie spac o 2 w nocy mi nie służy. 
Najchętniej bym się położyła i spała przez pół dnia, oczywiscie z moim kotem. 
Wgl. jak tam na dzis? Oj źle, znów potrzebuje pysznej parzonej kawki której oczywiście nie dostane. 
A czy to tak wiele? Jedna parująca filiżanka  to przecież nie są jakieś powalające wymogi. 


Co poza tym... moze dzis uda mi się pograć na PS2 w Zombiaki, czasem tego nie rozumiem, podoba mi się strasznie ta gra, a jeszcze nie wyrobiłam refleksu i zawsze mnie coś zdąży rąbnąć.

Grał ktoś moze w Resident Evil 4  ? 
 
_____________________________________________________________________________

Ma ktoś ferie? Ja zaczynam dopiero 11 lutego, raczej nigdzie nie pojade, możegóa na kilka dni do Szczyrku, ale to nic wielkiego. 

Tak z innej beczki co sądzicie o gorsetach? Według was wyszczuplają, pogrubiają? 
Osobiście planuje takie ciuszek sobie kupic ;)









Miłego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz