niedziela, 10 lutego 2013

Ja, uwielbiam ją!

Ja mam obecnie zajawkę na piosenki z lat 70-90. Ah... co to była za muzyka!

Grease - Summer Nights
Grease - You're the one that I want
Chubbt Cheker - Let's twist again
Noi Elvis Presley :)


Kolejny dzień jestem zmęczona o tak wczesnej porze.
Dziś z rana pojechaliśmy na stok, nawet buty ledwo ubrałam bo wszędzie sińce po wczorajszym wyjeździe, a żeby było ciekawiej dwóch narciarzy we mnie wjechało....


Byliśmy również w Bielsku, 4 godziny szukałam kasku który by był dopasowany do czachy, noi pasował do reszty ciuchów.

W domu pomęczyłam moje włosy, stęskniłam się już za czerwonym odcieniem ;)

Ps. Co się stało z moją komórką? 



 Oto ja! 

 Wiadomość z ostatniej chwili! W głośnikach: ,,Ona tańczy dla mnie"
Po wsze czasy będę to kojarzyć z imprezą urodzinową Łukasza.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz